недеља, 27. август 2017.

К МЕНИ У ПРИЗИВ ЖИВОТА

Отежали капци за кратко су пали и душа тренула
Поновила се иста слика враћена јасно у снове
Записом ума... Нас двоје два цвета одавно свенула
Сад будне очи жудно желе да се иста одазове

Уз брдо гуран камен правде... Злурад је бол
Изнова се отисне на дно у подножје проклетства
Опет му злочести суде... Врх је само антипол
Наопачке заглављен белег доспео пре пунолетства

У собу моје душе... Шпијунке нема мале
Залуд су неки лупали на отворена врата
Муке и стрепње зелене се од суза... Олистале
На длану истине... Увек сам готов за дочек брата

Не молим тешиоце... Не жудим њихово послање
Једва разумевам себе... Треба ми тишина
Нека речи ћуте... Не продаје се душа као имање
Један зрак вере што је дира биће ми месечина

Самоћа досадила... Јатаке душа нема... Ово змијање 
Вуче у процеп... А ја бих само да сам покоран вољи
Утопија нестварних мисли и неочекивано клијање
Тегобе живота да преокрене изнад груда ако измигољи

Звона илузија не звоне само на мом звонику
Ум свезује свој конопце у чвор а срце их кида
Заточење недри песме ... Доделили су га заточенику
Ко нема себе није свој... Хоће ли ико имати имало стида

Свакога дана тражим мелеме и зрно исцељења
Да ублаже ми ране и зачну нуклеус наде
Време је да се поноси погну... Опет ме соколе хтења
Очовечене мисли... Чекају лица песме да се омладе

У смирају живота док очи ове крваво сузе
И молитве се гласно до свода неба узносе
Не дајте часни да лакоми поберу аплаузе
Богати да ликују у свету неправде а просјаци просе

Неко ће незнано положити венац на гробу лажи
Још за живота сам себи по знаној заблуди
Ако останем без спомена истино ти се одважи
Да пронесеш ми име... Суд вечности нека суди

У пепелу се зачела запретана искра слободе
Љубав не трпи забране... Још мање смртне цензуре
Долазим Вољена у име Бога да те усвојим Роде
К мени у призив живота... Доста сам доносио божуре

Хумка је постала тесна за сва уздарја положена
Чекају недра и срце жарко... Живи дар молим
Прекини линију чежње преломном тачком трена
За нови ток... Ко што те волех да те опет волим...

На овај дан © 27.08.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2017/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар