недеља, 22. јул 2018.

ОДСКОК ЗА МЕРУ ВИШУ

Тај одскок за меру вишу
Нису признали други „скакачи“
Овде где лажи истином дишу
И правду деле осиони и јачи

Ја њихов преступ злонамерни
Безазлено примих с чашћу
Покоран васпитању ко дух верни
Истина над лажима је у превлашћу

Мој је једини зенит вере
Нека им буде по Богу
Примиће тако како мере
Раздоре нећу но нову песму ако могу

Пружена рука оста нема
Полузгрчена у ваздуху јаре
Зачуђен поглед и дилема
Зар тако подлаци и преваре...

Честитку моју да посраме
Обележену црту око замути
У вртлогу њине галаме
Срце ми шапну: -Опрости... ћути...

Мој одскок записало је небо часно
Ни до колена скакачи нису ми равни
Кад буду признали преступ касно
Све је... Ожиљак носиће кукавни

Велике срамоте и обележје жига
Под небеском капом прокужени
Град уточиште нек им је моја књига
Ја сам зидао кућу на чврстој стени

Ветрови и воде срушили је нису
Одскок је био мера у понижењу
За Божје дрво векови узеше тису
По Христовом крсту и презрењу

Презрени беседници испод горе:- Благо вама
Када вас данас уз завист одбаце
Они су пепео и дим... празна слама
Бушни чаброви ил' расушене каце...

Чагртљиве и сипљиве строфе не држе им воду
Попадали су обручи разнизане риме
За свету музу прогласише песничку слободу
Одскок за меру вишу овенча само једно име

Христова беседа на гори је и моја
Недостојан под гором само певати могу
Ова песма је нови скок вере и спокоја
Не за људску славу.. У част је мом Богу

На овај дан   ©   22.07.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2018/  zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар