петак, 15. мај 2015.

НЕКА МИ ОПРОСТЕ ... поема

Мили, с љубављу

         1.        СРЦЕ КУЦАЈ ЗА ЊУ

На овом свету живела је Она
За Њу и вечерас вреди умрети
Сад пишем постхумну строфу прву
И плетем магистрал нову посвету
У хитњи на маргинама картона
Мисли се утркују а не твру
Чиме сам узгред толио глад
Сним жеље и жудње о сусрету
Нећу да ми утекну мисли и зов
У бездан црњи од гроба и јад
Још док сам жив ко мученик Јов
За Њу дајем и дао бих ока оба
И све загрљаје руку од празнине
Само да ми се са васкрсом врати
Боже разгрни таму помрачине
О срце моје куцај за Њу немој стати
Отима се у мени моја тескоба

         2.        ИСПОВЕД ПЕСНИКА

Знам за Милу је вредело живети
Верујте исповеди песника
И јабуци љубави а не црву
Препун је албум успомена и слика
Прелиле се делом у строфу прву
У грчу нећу да се тискају и да вену
Нека ко обзор и бисерје остану у посвети
И оно што није сплетено у катрену
Сви сонетни венци песника великана
Не могу да опевају ни ожиљке ми саме
Може ли стих сићи у дубине бездана
Ако се искида уже љубави на рубу јаме
Нека ми опросте Беатриче Јулије и све остале
Трај у безвремље долазећих векова свих
За моју Милу и ти сплетени магистрале
И љубав нек је вечна преточена у стих   
  
         3.        ХЛОРОФИЛ ЉУБАВИ

На ум ми није суд зависти поглавара Кајафе
Над невиним Христом благе нарави
Но у предворју ума најцрњи гад
Којег сви људи смрћу зову
Заостале мрве посног кекса „Јафе“
Остављам да се насите мрави
Љубљену Милу видим у сваком слову
Не привиђа ми се... Јава је одвајкад
Жалосна стварност и смрт бива
Докле да животу руши мостове
И ноћас с љубављу бдим све до краја
Ко што сам дан за даном градио лукове
Камо се то живот своди
Од памтивека је пролазна алтернатива
Ко ће и када да ме туге и бола ослободи
У месецу песме с почетка маја
Сплео сам венац од горобиља и магистрал
Зеленој нити у хлорофилу љубави није крај  
Смрти нећу да будем ти заточеник
Ни талас беле пене пролазни вал
Сним сусрет а не опроштај
И задњим стихом љубим Милин лик

©  15.05.2015.  Славими®  Ј.  Зеленкапић
књига: ПРАБИТ СЕНИ - нове песме



Нема коментара:

Постави коментар