субота, 16. мај 2015.

ПЕСНИЧКА БДЕЊА

Мили, у спомен
Запис у коме сећања живе

Мојој љубави писах и пишем катрене
Волео сам је... И волим је... И Она је мене
А сада док у гробу спава
Срце ми прибира летописе и успомене

Зборим некролог љубави многоцене
Теку речи... Риме...
Жеље не речене...
Плетем венце за Њу...
Дар од мене

Свет није познао љубав
Тако врсне жене
Као што је моја Мила
Данас ме прате сени њене
Њих чува моје будно око
Душа му неда да трене

И тако док ме успомене плене
Ја моју Милу одевам у стихове драгоцене
Браним је да је не сколе опаке хијене
И бдијем ноћне страже и дневне смене

Песничка бдења за љубав жене
Мој су живот васцели
Чујте бене
Вапај кад рима пулсира
Ја сам витез са бојишта... Из арене

Смрт ми њена рану зада
Нећу да ме плене
Освајачи и пљачкаши
Ја предачке носим гене

Наслеђе части и слободе
Моје вене
За Милу у љубави увек струје
А пред гробом њеним још запене
  
Родољубно... Слободарски
Повеснице ко пелене
Лепршају испод свода плава
Јеси ли приспео жуђени трене
Велики талас однео је хијене

Море и дан упловили су у вечност
А ја и моја Мила у наше катрене
Палимо ко некада деца лиле
Свечано носимо бакље ватрене

Памти дело љубави Њене
Запис у коме сећања живе
Чувам... И кад се страница окрене
Сведочанство не престаје
Увек се усели из дана у ноћ за дозиве
Откуцаје њеног срца моје препознаје

Витез и Витезица
Из арене
Голуб и Голубица
Са хридина стене
Не штеде гласове грлене

Велики Боже поново венчај младенце
Љубљену Милу и мене
И благослови наше завете и заруке
На вечну верност
Прими у твоје царство нас заручене

©  30.04.2015.  Славими®  Ј.  Зеленкапић
Књига: ПРАБИТ СЕНИ 













Нема коментара:

Постави коментар