четвртак, 15. октобар 2015.

МАСЛОВАРКИ ШТИКЛИ















Мукло гласје у најави једном нужно схвати
Докле ћеш се речи ретка невољницо опирати
Шта ће масловарко ово вече бола да прекрати
Грумен чежње с треном јаве збори и још пати

Маску збиље пре урока узе тужно зорно поимање
Сваки корак неслободе јако жуља јавно посртање
Празне речи кошмар снашо... Боли твоје блебетање
Оштоумно око кришом жмирка само зашло у раздање

Мраморења трају летимице и још смртну причу зборе
Измаглице зачуђене ево тајне плешу кроз преворе
Испостила ми се душа... Трпељиво се носи кроз покоре
Докле ће тешко бусење да се ваља кад се ледина оре

Бритви са тупим резом оставила си да дангубу мрцвари
Мрске си ми нечаснице и уз тебе твоји окрутни господари
Како ставити тачку и стати... Ружни су ти путеви у превари
Ни пас масло више не би лизо... Не продајем се масловари

Твоје нељудско одавно базди... Само се песник на то згрози
Докле ће дух злобе да месечари... У поноћ језа расте ко рогози
Кукавице не подмећи јаје у моје гнездо... У мом крилу полози
Туђи да се не испиле... Ни твоји калеми дивљи на овој лози

Не могу да се приме и облагороде... Ја сам онај џигољ џикли
Што по кршу жилав корен пушта... На прљуш нисте свикли
Моја пета с набојима никада се није покорила шмизли штикли
Траг ми вечно небо и земља ова урезан нека носе самоникли

© 15.10.2015. Славими® Ј. Зеленкапић
књига: БИЉЕЗИ ГОРЊЕГА ЗВАЊА /2015/
zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар