петак, 30. новембар 2018.

КАД ОРДЕН ЖУЉА


Доста је једном дневно глођати себе кад се седи
Старост је… изрека каже… бездушна кучка
Хтела би глад да превари и узгредно да уштеди
Све дане дрема испод стропа у време ручка

Мучно је кад вас исписник глуви слабо чује 
Диваном мемоаре по ко зна који пут труковати 
У забораву истога трена досадно Он тек запиткује
У сенци успомена по ваздан докле доконо пребирати

Поглади браду кошчатом руком па опет из почетка
Још један јуриш уз рику на пушкомет туђег рова
У леву цеваницу фисне пред време од туђинскога метка
Падне погрдна псовка свеца и рафал стрељаних слова

Из писма јурне на земљу свету из грубог копорана
Откуда толики мрави миле са левог и десног бока
Опасно стршљеново гнездо у гротлу грудобрана
Растурити се мора по заповести пре зоре за трептај ока

Жедан сам последњег гутљаја из улубљене чутурице
И сад ми срце ждеру зелени оклопњаци крвопије
Туп ми је бајонет зарђао… Одавно није секо жице 
Данас ме жуља орден примљен пред стројем дивизије

Каплар врши редовну смотру и по смрти у ово доба
Глува је ова старост и сви дани ко јаје јајету личе
На заходу сунца стајаћемо мирно у мртвоме строју оба
Слушаш ли ти моју причу и мене друже исписниче…

На овај дан © 30.11.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2018/ zelenakap.bogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар