недеља, 20. септембар 2015.

ГНЕЗДО СТРШЉЕНОВА И ЗМАЈА


Радо ћу ти вратити задње љутовце
У мој пашњак не загони твоје овце
Не арај ми крадом баштину пресвету
Шта ће бумбар на мом милом цвету

Радо ћу ти вратити задње љутовце
Мораш знати не подносим ситне ровце
Ником недам темељ да ми поткопава
У башти да се врежи коров и трава

У мој пашњак не загони твоје овце
Змајево гнездо не трпи мутиловце
За отрове против отров дајем речи јаке да се бране
Рушим стршљеново гнездо да ме се жаоке окане

Не арај ми крадом баштину пресвету
Ход за сунцем генски живи у сунцокрету
Ружна сенко не прати је... Ево залуднице
Трај песмо моја жива... Зоро мрзенице

Шта ће бумбар на мом милом цвету
Твој ми полен грчи душу будећ сету
Невиност се срцем брани и у овом дану
Зашто си се сврстала на издајничку страну

©  19.09.2015.  Славими®  Ј.  Зеленкапић
књига: БИЉЕЗИ ГОРЊЕГА ЗВАЊА, рукописи /2015/
zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар