недеља, 18. јун 2017.

ПЕНЕЛОПА

Мојој Пенелопи, с љубављу 

Шта бисте ви будни часи ноћас од мене
Сазнање колико у једној сузи има соли
Откуда толико искри прашти из стене 
У купи пешчаника докле да цуре боли

Не питајте ме у једној песниковој сузи
Све сете света росног јутра су збране
Куда су се раздружили ови моји недрузи
Кад све разделим с песмом шта остане

Круни се стена и искре ватру душе пале
Ломача гори бурно у луку стидног месеца 
Муке се враћају старе на рубу окоштале
Растикале се песме за обзорја жељена деца

И овде не спавају свици фењери ноћи
По трагу им се враћам у дозив успомена
Почивша се чека... Рекла је да ће доћи
Не у сан... Између врсних најврснија жена

Ја јаву хоћу и непрекинуту животну нит
Смрти је доста било и гробног мрака
Напукле боре дубином браздају гранит
Време разједа све крадом... Из мојих шака

По истој стази сећања расипам наше белутке
Путоказ у тмини недоба да следе њене стопе
Стражари гробља не браните тајне тренутке
Сусрете срца и љубави мене и моје Пенелопе[1]

Часови будни знате ноћас ме воде узвишене жеље 
Превише година усне чекају њен пољубац чедни
У млину живота доњи камен моје године меље
Не рушите ми веру у васкрс и дан догледни

У истом трену чемер и нада сузе и искре измешане 
Размеђе душе ова песма једино може да премости
У заветном стиху повељи вере нека кане и плане 
Бог ми је сведок љубављу олистале стигле су милости

И у наш атар на прагу жудње у моју собу осаме
Разбројиле се године туге дозрела жита и лета
Завеса се спушта завршни чин мину наше драме
Врт душе за моју Пенелопу рајски вечно цвета

На овај дан © 18.06.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
Књига:„ОДИСЕЈЕВА ДОМОВИНА“ циклус „Буди се моја Итака“ 
ВРЕМЕПЛОВ /2004-2017/ zelenakap.blogspot.com 
[1] ПЕНЕЛОПА: Врсна Одисејева жена 

Нема коментара:

Постави коментар