уторак, 16. јун 2015.

ЈА САМ ТВОЈ И ТИ МОЈА










Мили, с љубављу

Изнурена душа у осами годинама ми пати и страда
За Милину љубав трајем и јоште безброј ројим нада   
Смрт је узе...  Ја стражим... Вера спомене красне чува
Да трају... Знам и мени смрт се прикрада ко протува
                                      
Једноличне дане смењују ноћне плетисанке
Радости су минуле... Са стрепњом чекам уранке
Пут живота ето стиже до погубнога стрмена
А ја још увек исту цедим љубав из сувога дрена

Тако познање притајене истине тек свањава позно
У годинама позним... Све ће минути... Што нисам позно
Тумарање траје између таме јаве и белих нада
У чежњи руковети жањем моје песме из рукосада

Посвете нижем ко ђердан латица да лик Милин носе
Са сузном росом лакосана сним зашла је у откосе
Са извора јутром воду носи мом жедном грлу
Да кликне јаче... Да пропева... На животном прлу

Каменитом уз присоје што дуго окајава у засенку
Несрећним песницима суђено је да оплакују Ленку
Ја моју величам смерно и тражим траг метеора
Хоћу ли је срести и јутрос у виору благог развигора

Опет ме заносе витице њене сплетене око чела
То моја младенка из раја у белини свадбеног вела
Дошла благословена Богом... Чека ново венчање
Не сним... Васкрс је јава... Мила ми жива у раздање

Чува љубав многоцену... И ти одајо дома чувај... Клети света
Ко врховно божанство... Споменак и незаборавак... Два цвета
Изникла на обалама немирне реке... Из вирова душа у нади
Повезано је снопље... Крстинам сада песме... Бог да награди

Чекања наша... У књигу жалости растанке смрт да не упише  
Моје и твоје срце Мила на желе туге и јесење суморне кише
Поново се заветујемо једно другом... Гори ореол дугиних боја
Изнад глава... Небо одјеком сведочи... Ја сам твој и Ти моја...

© 16.06.2015.  Славими®  Ј.  Зеленкапић

књига: ПРАБИТ СЕНИ – нове песме  zelenakap.blog spot.com



Нема коментара:

Постави коментар