недеља, 15. јануар 2017.

ИМУНОЛОГИЈА ТРАЈЕ

Време је сезоне заразе и грипа
А ја у невреме одано заражен
Под ногама ми бели целац шкрипа
Нема пртине… И снег је не угажен

Док мноштво вакцине тражи
И у страх се увлачи и замотава
Са зебњом слуша вести и лажи
Од истине свете у врућици прска глава

Мене ветрови и кошаве гоне
А ја им у пркос истурам груди
Сметове гацам док умор не клоне
Претражујем даљине… Завејани су људи

Са ћудима мећаве данима се косим
За прегршт утехе разгоним тмуше
У бисагама мојим песме им носим
За њихова срца и окрепу душе

Од болних мисли из окупираног ума
Да се разбистри савест и човечност сване
Огуглао сам на мој песнички грип из прашума
Са маларијом чудном закачен у време тарапане

Ове епидемије људске имена чудна носе
Животињска… И скраћенице Бог зна које
Моја зараза поезијом место смрти ниже откосе
Речју и римом… Навиљци бели престали да се броје

Кад нанос сметова пртину прошлу замном затрпа
Од густе поетске вејавице и зид ми овај побели
Ако неко украде песму целу и неки стих издрпа
Не кудим но благосиљам што се мој грип сели

У неке туђе главе и собе да зид им не тугује
Поезија је најбољи лек и зараза коју готивим
На телепатској жици кад гачци чуче и срца брује
Нову азбуку и ноте вере… Од невремена оног живим

За сваку нову сезону заразе и грипа
Волим што сам неизлечиво заражен
И кад ми под ногама бели целац шкрипа
Утабао сам пртине и снег је угажен

Стаза је ево постала тесна док не ојужи
Поетско поље пршти уоколо од вакцина и граје
Песмом пелцовани у раме деца жене и мужи
Неће оболети од богиња… Имунологија траје…

На овај дан  © 15.01.2013. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ  /2017/  zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар