петак, 3. фебруар 2017.

ПРИЗИВ ОСАМЕ

Мили, с љубављу

„Помени ме у молитвама, Мила,
И ја ћу знати у часове таме,
Кад опет груне нечастива сила,
Да добра душа твоја пази на ме...“
„ПРИЗИВ“ Милан Ракић

Помени ме у молитвама Мила
Пред престолом неба мој знамен
Млеком вере ти си ме задојила
По твојој смрти носим пламен

И ја ћу знати у часове таме
Да једна звезда горе за ме сјаји
По твојој смрти крадем осаме
Моје срце твог срца буде откуцаји

Кад опет груне нечастива сила
Чујем поруку утехе за дан васкрсења
Кад вера окрепом рашири орлу крила
Скори сусрет биће за празник Сретења

Да добра душа твоја пази на ме
Ко што те у срцу за навек носим
По твојој смрти крадем осаме
Жетву љубави и на гробу просим

„Помени ме у молитвама, Мила,
И ја ћу знати у часове таме,
Кад опет груне нечастива сила,
Да добра душа твоја пази на ме...“

На овај дан 02.02.2012. ©лавими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2017/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар