среда, 1. јун 2016.

КРШТЕНИЦА


Песма о Христу у мом споменару
Венац је славе небеском господару
Са вечног трона титула титулару
Вечерас кличем узвишеном цару

Више од химне срочен славопој
Њему што за ме је лио крвави зној
Знам да ме Ти разумеш рођени мој
Опрости слабост речи и недостој

Гласно Те зовем и свемир одјекује
Струне љубави на лирској харфи брује
Чекам Христе да ме твоја рука помилује
И живот одживим... Не да се само пропутује

На атласима живота галаксије не мери
Ноћас шестар љубави подари мени у вери
Све размере су моји загрљаји бисери
Под крст твој позван... Крштеницу ми овери

За свадбу јгњетову у хаљинама белим
Опраним у крви... Спас вечни жарко желим
Из долине сена смртног да се преселим
Да у све векове радост слободе делим

У твоме непролазном царству вечног мира
Да сричем нове песме у књигу псалтира
Изгубљено јагње чезне за гласом пастира
Знам Боже ништа лепше није од твог чаира

©  01.06.2016.  Славими®  Ј. Зеленкапић
књига: ДВОСЕКЛИ РЕЗ /2016/
zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар