среда, 26. јун 2019.

СРДОБОЉА

На ком сам крсту разапет
Зна ли то ова моја Голгота
Од када вихор убра Њен цвет
Иза смрти има ли живота

Пита се мој сваки откуцај срца наде
Колико дуго ћу чекати Мила
Да скупа опет беремо наше зеленкаде
У непреболу одавно је заноћила

Голема туга угнеждена у грудима
Опет ми сан буди тешка срдобоља
Не могу да је тајим… У костима
И срж сама трули… Али воља

За животом васкрсава Мила цвете
Мирис твоје љубави силно тражи
Не газите ми перивој… То не смете
Црни јахачи… Боле ме смртне лажи

Мила и ја нећемо негве и њене окове
Преотета пролећа и мртве јесени
Кад моја љубав Њену љубав зове
Време је да се васкрсна зора зарумени

Ђулдан свети нек опет расијава наде
И росом окупан врт милином блиста
Волим изнова се запупољиле зеленкаде
Буди се зелени хлорофил… У чашици листа

Незнани бисер није пао но мога ока суза
Земљу и небо све сам њима запоио
Песника је опет вером загрлила муза
Не она нестварна… Мојој Мили мио

Венац даровани свезале су нити чисте риме
Увојке плетеница њених расплићу прамалећа
Срдобољо срца на стазама врта опрости ме
До врха моје Голготе изнео сам крст распећа…

На овај дан  © 26.06.2013. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2019/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар