недеља, 17. мај 2020.

ЉУВАВ ХРИСТА БРАНИЧА

Љубим први пупољ расцвале руже у Њеном врту
За моје стадо разлучено чеках Христа пастира
У свежњу жеља и постојања подвучену црту
Да дочекам Њен дах лепоте на скверу немира

Дани су развукли маглу похаром у поља освете
Тражим утеху на појилу наде за трг слободе
Из бележнице побегле песме у срце тужног поете
Не пристајем на разлаз у непознато мој Роде

Ванвремене су зоне устукле после вируса олује
Гребен се слизао са небом модрим у даљине
Пркосна песма из дна душе још протествује
Саучешће молим са твога крста Христе Божји сине

Без уступака веле нема корака за слободу и опточење
Вреди ли будан крити поруке бора уморног лица
Сва моја поља жудње класају за дан утехе у зрење
Не признајем тај суд и страх толиких корона кукавица

По тврдом знаку посвете гацају табани сећања
Млеко и мед уврели са небовидом ове празнине
Утвара смрти у бесаници предуго већ ме прогања
Саучешће молим са твога крста Христе Божји сине

Опет су утваре крочиле иза ноћи усеком страха
Несносни жмарци трепте путем по трагу свица
Свраб и црвенило шире уједи мрављи ивицом краха
Не признајем тај суд и страх толиких корона кукавица

Нису ме питали шта то главиња превојем душе
Чудим се откуда снаге у уму за двобој моје вере
Туробна магла пролећне сете и мемла док ме гуше
У корену отровних гљива поље не иште чемере

Чемерна душа не булазни стихом празне речи
У бесмислу одмакле ноћи шири пут у посвећење
У молитвеном кругу тело и срце с миром клечи
Сва моја поља жудње класају за дан утехе у зрење

Бирам речи да песму зори носе одбеглих водича
Браним се од досаде и уљеза Божанским током
Христов ме глас теши новом љубављу бранича
Хоћу да те испратим ноћи пенушава чистим оком

Промукли створе из постеље не мами мене заносом
Ништавила су прошлости ружне у пауковој мрежи
Поранио сам за дан Бого јава да се умијем росом
Стари ме мирис новим мирисом руже јутром свежи 

За моје стадо разлучено дочеках Христа пастира
И љубим први пупољ расцвале руже у нашем врту
Стигао је Милин дах лепоте у круг вечног чаира
Испод записа жеља у постојања Бог је подвуко црту

На овај дан ©17.05.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2012-2020/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар