недеља, 7. јул 2019.

ПУТНИЦИ ДАЛЕКИХ ЕОНА

Вољеној, с љубављу

Моја је Вољена поодавно путник далеких еона
Ја језгро вере на земљи и семе наде у расејању
Између мене и Ње наша иста љубав је спона
Није ни сада лелујава ко траг паучине дању

Што се разастире између загледаних очију мојих
Кад капци од бдења падну па ми се све смрачи
У забуни сам... Бројих звезде и светове не избројих
Животе расточени расточено више не растачи

Посветих ти Мила завештање обредом молитве и мира
Светачки мирис покоја нек твој ореол чува смерно
Још да могу твоја недра понети лист новога псалтира
Запечаћену повељу поетског витештва у наслеђе верно

Задивљен у духу пратим кораке твог блиставог хода
Мој Анђеле живи... Зову ме твоја далека поља раја
Наду даје недавна дуга... Бисерне капи... Проливена вода
Твој лик у магновењу моје сузе пију... Са заносом загрљаја

Расвилела се свила кукуруза жудњом... Само још да зрене
Нова септембарска берба успомена да стари салаш окласи
Заталасане њиве к теби Мила пред поноћ испратиће мене
Осећам време живота... Стигло да се најзад заточења спаси

Опет се моје мисли збране запесмисте за сва врела
У векове да трајете непресушне ко наша истина
Изнедрице љубави светог жара идеали и начела
Где год да си Мила моја наћи ћу те по мирису крина

Неће ме плашити крикови сова... Никако да умукну
На капијама срца нису умрле моје предстраже бдења
Кад се љубав на љубав надзида и речи не устукну
Тмасте тмуше ноћне не могу сакрити твоја провиђења

На овај дан © 07.07.2014. Славими® Ј. Зеленкапић
књига: ЛИГЕСТУЛА МЕЛОДА -ВРЕМЕПЛОВ/2019/
zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар