четвртак, 17. септембар 2020.

КАД ПАУК ЛОВИ СЛОВА

Вољеној, с љубављу

Давно сам ноћас зашао у касне сате 
Са жељама да се ум не преда умору
Врзмају ми се нека прела у прелате
И бег у вери хоће ли затећи зору

Одговор тражим по тону прозукле дирке
Невидница слегла на уморне прсте
Преточих слепоћу њену у песму из збирке
И причуло ми се... Певају анђеоске врсте 

Докле ће блештати екран осветом у мраку
И множити се слова у строфама живота
Сутра ће на новом гробљу копати раку
Умрлом песнику да још једном тугује Голгота

Прилегло небо ову муку салива у карлицу 
Прва у потоњу риму загледана се не смеши
Испружен длан вере докле ће чекати птицу
Да љубав зобље пре него загонетку смрти реши

Ноћ се расцепила и море мрака... Лелуја паучина 
Не тражите разлоге умовања у запису са маргина 
Ноћних... Сводом је само налегла нејасна тишина
Велики Боже нећу се бојати правде и твог аршина

Дубоком тугом из дубина робе ме узглавља
Разара помисао да преврат јутро донети ти неће
Далеки зрикавац однекуда одјеком ми се јавља
И паук на екран пада да лови слова у име среће

Допусти Мила да прислоним уморну главу 
Уз образ твога разума... Док зборим беседу
Разделницу на клацкалици умири за сан или јаву
Чекам да ме твоје руке у разбуђење изведу

Крај је у цепању беле искре... Забрекли атоми
Нечитана књига на столу с месечином се љуби
Вијуга нова иако мала у мом уму истине ломи
Саморечје распродаје мрвице... Ноћ се губи... 

На овај дан © 17.09.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕДПЛОВ /2012-2020/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар