недеља, 29. децембар 2019.

ИМА НЕЧЕГА У ТОМ ДЕТАЉУ

Вечерас ми није до приче... Ни песма ми не иде
Нема су моја сећања за прошле дане тескобе
Нисам још докучио... Можда се ове речи стиде
Било па прошло чини ми се... Још увек ме дробе

На камену воденичном ко младу раж у паспаљ
Докле ће ово стање да траје... Запитаност се теши
Измичем се једнако данима а ближа ми је нека даљ
Краде ми мисли једна тескоба... Хоће да ме опељеши

Нисам за ово време... Ја припадам прошлом часу
И старом кову... Нове игре играти не умем збиља
Одписани се не може уздати у себе... Лепом гласу
Искуство сведочи... Шта намерачи и одважно циља

Лукаве подвале... Оне стреме да чудака ту направе
Изворишта су замућена... Низводно суза плави река
Узалуд су дуги списи... Кратке форме се само славе
Данас је ужубано време... Без суда шта ме још чека

Не може проћи ни један сат... Краде ми мисли тескоба
Неки су овуда прошли пре мене... Утабан је пут погибли
Зачкључујм на крају крајева... На цени остаје бофл роба
Сам самцит ходам... Сви су напокн од мене руке дигли

То је невољни избор... Повлачење или борба до гроба
Не часи...Чекањем се положај погоршава пред потером
Историју ће писати победници кад наступи друго доба
Остаје утеха вечна... Данас се живи и сутра ће само вером  

Вечерас ми није до приче... Богме ни песма ми не иде
Шта се ту може... Други чудаци су претекли оне прве
Борићу се и ако на коленима... Нека их нека ми завиде
Непобедиви бастион царује... Победити гроб или црве

Ником од људи није пошло за руком... Одписани чека
Није се предао мрвљену точка воденичног ни паспаљу
Избистриће се извори горњи... Мирно ће тећи ова река
Предати ковачу ватру треба... Има нечега у том детаљу

© 29.12.2019. Славими® Ј. Зеленкапић
књига: ОЖИЉАК НИГДНИНЕ /2019/
zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар