среда, 19. фебруар 2020.

МЛИНОВИ СЕЋАЊА


Вољеној, са љубављу
На годишњицу првог познанства 19.02.1976.

Љубави вечна млинови сећања истину круне
Посвете и песме Теби познанство давних дана
Ако пропустим да ме Твоје милости испуне
Тужиће плодно семе и њиве небеског стана

Белине листа још црним словима кадим
Дубоких бразди исписао сам странице
За поколење части истине вечне садим
Стигох на поклоњење Богу у крилу птице

Предајем себе целог једином провиђењу
Да слуга живота по вољи даха спозна истине боне
Пре вечног сусрета ћутње у пречистом хтењу
Нећу пустити онима што све газе да ме склоне

У рађању дана не знам смем ли да се дивим
На раскршћу мога пута тужној средокраћи
Умирући тихо пред капијом гробља јоште живим
Не одлази Мила за обрисом туге ја ћу те пронаћи

Пре но наше хумке здруже два вољена тела
И растанке болне шавове живота без наде на зоре
Моје срце чедно у пупољку твоме не воли опела
За небо смо млади да стигнемо к Богу горе

Моји снови о празнику мира Младинама светим
На размеђу века с новим болом рачвају се тамо
Твога достојанства у жуђењу опет се присетим
Чемерницу сузу јутрос вером уделих Ти само

Мила не тражи спознаје последњег тренутка
Кад живот копни брзо своје последње дане
Украдену искру из тамог собичка мога кутка
Ко ће да засеје ова поља смрти њиве преоране

Гладна уста земље чекају кости и мој прах
Остајем на постаменту части за јоту вишем
Љубави твојој у аманет да дарујем и задњи дах
Песму млинови круне… Ја је истином пишем...

На овај дан © 19.02.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /1976-2012-2020/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар