понедељак, 5. јул 2021.

НОВИ ПСАЛАМ ПОСВЕТЕ

Вољеној, с љубављу

Не паси пролећа мироносна
Узданице нових доживљаја
Година је мршава и посна
За размеђа сива овог нараштаја

Дозиви су трајали и вапаји
На заносу лептирових крила
Ко плахе кише сливали се уздисаји
Уснуле жеље сводим на појила

Преврат духа не успева завођење
Гост незвани у пролазу сева
Сета душе развлачи мисли лење
Још тиња ватра наде па се разгорева

Арчим дане ко алке ланца без краја
А он све краћи за раскорак нови
Не могу да се одбраним од насртаја
Јата стршљенова… Боду ме жаоке… Отрови

Пламен свеће залуд им пржи крила
Лелуја убилачки строј у мутном виду
Млечиком горко ноћ ме је запоила
Опет засејавам нове луковице на бриду

И траје наход збиље усеклог порива
Грубо у гротло сточен надлевни збир
Придошлих мука у шуми отровних гљива
Опет је у старој рани прерано цвао чир

Високо умне речи изгубиле су мелеме
Отклон се души свидети неће расечен
На делу издаје у истом збору старе шеме
Потказују ме уљези прости а ја затечен

Муком се браним… Усне су остале неме
Осуда је пала… Невина жртва зна крај
Нико још није уназад прошло вратио време
Бар ти истино мога живота књиге прелистај

Поруку части и поруку векови нека носе
На таласима жуљевитих година зрења
Моја ће житна поља певати кроз откосе
За Твоје житнице мира у дану Васкрсења

Зашто си ми прерано увенула лепи цвете
Вољена Мила… Ово је нови псалам посвете
За венац вере… Заветни олтар љубави свете
Моје песме Њој дароване живите да не мрете

На овај дан © 05.07.2013. Славими® Ј. Зеланкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2013-2021/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар