среда, 19. јул 2017.

ЗЕЛЕНИ ТРАГ БДЕЊА

Твоја рука засадила је ноћу тихо
Све леје звезда
Разгореле се искре
На нашем огњишту вечности
Моја младост опет се враћа
У давна птичија гнезда
Нека уснуло звоно из кута века
Буђење опрости

Допусти ми Мила
Да беседим истину пером
Зелени траг оба живота
Да испишем
Наше речи у успомене
Дозовем вером
Из твојих костију
Празнину таме да препишем

Расут небом изнад кровова
Да нађем глас разума
И тупи бол одјека враћен
Са обале гробног мира
Опет чекам смрт
Незваног госта са животног друма
Да повијем реч по реч у стих
Када се туга прибира

Жалим што откинути лист плута
Реком свих немира
Искидан ланац времена
Трули на овој киши
У плетеници ватре и пепела
Заборављене на плоту чаира
Вапајем туга се сплиће у поему
Срце и мене записом љубави допиши

Када притиска мора надошла
Моје зебње из наших њива
И док ме боле стрњике пожњевене
Без српа исчупано бусење
Нећу признати јутру да касни
Неутешна је реч глагољива
Док на брегу стојиш Мила
Нека те дочека моје бдење

Ако оптуже мене
Чувара писаних и сниваних редова
Што сам их пустио из ума
На безусловну слободу
Вратићу им из срца сачму
Којом су ме погодила слова
И примити пресуду без жалбе
Запис на деблу у задњем году

Беочуг сломљен на веригама
Има ли заменити ико
Кад издају живота смрт сакрива
У исту алку срама
Карику загубљену
Сам ћу наћи уздарје свеколико
Да чува моје детињство
И пут живота у ритама

Зелена поема од маховине
Поцрнела је од љутог дима
Док вода са бунара из наше баште
Понире у бездан рано
Мила, доста ти је пљусак бола
И моје сузе што врве у очима
Нека срце плаче у чемеру
Чемером ћу дозивати не дозвано

Ватре ружа са твога гроба
Спржиле су ми крила
Сањарим о бесмртности наде
И дану васкрсења
Не прихватам вечну кућу
И да си се тамо удомила
Речи ме буде у ноћи
Тражећи зелени траг бдења

Збивају се чудни знаци
Не умем да их толкујем
Желим да се и Ти
Раздружиш са својим гробом
У глуво доба уместо гласа живота
Други глас чујем
На небу јављања чека
Мој опрост задњи са Тобом

На овај дан  ©19.07.2011. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2017/  zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар