четвртак, 10. октобар 2019.

И МАЛЕ ВИЛЕ ИМАЈУ ВЕЛИКЕ ТАЈНЕ

Мили, с љубављу

Не водите ме горе… Нећу опело
Витез се заљубио пре колајне
У “Биљанине изворе” и платно бело
“И мале виле имају велике тајне...”

Боли ме тужни гргољ воде
И расипање невиних суза
Ка се два срца у једно своде
И кад ми ум занесе лепа муза

Нећу песму и “уврнуту бајку”
Да певам тишином поспаној деци
Будио бих им ноћас умрлу мајку
Да зором похитамо вечној реци

Тамо Вољена праља с перачем у руци
Успомене из валова испира сама
Наша је тестија празна… У истој муци
Сан јој без снова чили у веригама

Смрти… По позвању за бол боли
И моје доливене сузе у аковима туге
Кад задњи стих песму сколи
Па и сама свене… За оне друге

У срцу пуклом нема гласа
Умирења… За жудне жеље
Ни одјека са јеком таласа
Вез се покидао са повеље

Јефимијо моја смртна тајно
Небо ти просто и посмртна звезда
Не могу попити на искап наше завичајно
Сећање… Река скрити и мала гнезда

Изнад извора су рајска горја
Пустићу сокола да њима лута
Вило моја чекај ме у праскозорја
Недај да туга крила му спута…

Не водите ме горе… Нећу опело
Витез се заљубио пре колајне
У “Биљанине изворе” и платно бело
“И мале виле имају велике тајне...”

На овај дан © 10.10.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2019/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар