среда, 30. октобар 2019.

ПЕСНИКОВ КРСТ ЈЕ СИЛАН


1
Рекоше /дали да поверујем/ да сам “бисер од жада”
Кинеским језиком: “Служим свима на корист”
По презимену: “Штедро делим своје милосрђе…”
Значење или јава:”Пред собом увек имате добробит”
А ја верујем: Цветам мирисима пуних нада
Моје време није свршени аорист
Умовање ми филозовско и мало тврђе
Вечито гладан а свега сит…
2
У људским односима руководим се етиком
Логика и поредак ствари законитост су моја
Саздан од исте врсте и увек истог типа
Етички односи нису свуда… У песничкој породици
“Неупоредив, без ривала, непобедив, без премца”
Нисам… Иако већ дуже од пола века пишем и трајем са поетиком
Не живим од туђих ласкавих речи… ни од зависти… неспокоја
Подносим с миром досадне људе ко свраб од осипа
Без чешања питам…Зар свака грудва не даје снагу раста клици
За моју веру увек призовем Христа јединог јемца
3
По некад чујем надимак скраћени придев “зелени”
Нисам добитник животног оскара… Али живим
Чекам рођено јутро да моје сунце исток порумени
Опраштраштам ко мој учитељ… Никога и ништа не кривим
4
На својој кожи носим запис провиђења урезан
Ко насловну корицу књиге кад дарујем очима
Омот смртни не признајем
На свим ватрама одавно прекаљен
“Леопард сконча и остави своју кожу
Човек умире и свој углед не напушта”
У прилог мудрости прилажем седу косу
Песник то зна… Ништа није без своје основе…
Руке милости свима и свему пружам…
Иако везан знајућ да ватре нема без дима
Свакога дана пре но сунце зађе ја се покајем
За свесне и несвесне грехе… И кад сам жаљен
Ил уздизан у лицемерју… Не тражим почаст ни ложу
Ни прво место у време губара и хрушта
Кад све обрсти похлепа и завист... Пијем росу
Мојих суза… И стремим к небу где ме Вечни зове
5
“Чудноват одувек и ретки песник”
Неки веле “изузетан” а други да “дивно пише”
Читаоц је изненађен и не ретко запањен
Не тежи да порази непријатеље иако их има
Нарав му хришћанска и ретко блага
Претерују… “Реч је паметна, ум генијалан, у љубави суптилан”
Радосне вести Јеванђеља само сам скромни весник
Што проноси бакљу и реч збори… За Бога мирише
Мирисним кадом љубави и кад сам стрелом рањен
По сред срца… Имам мелема и уља у жишцима
Што горе чекајући Женика… Понавља се сага
Десет девојака мудрих и лудих… Песников крст је силан…

На данашњи дан © 30.10.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2019/ zelenakap.blolgspot.com

Нема коментара:

Постави коментар