уторак, 22. октобар 2019.

ПЕСМА МЕ НИЈЕ МИМОИШЛА

Не кршите завет ноћобдије за немо зорење
Опет ме је мимоишло Њено чежњиво грљење
Сву ноћ Милоснице моја недозвана анђео ти плете
Витице на крилу … Ако ме јавом не дозовете

Пустите ветрове да витлају своју песму смрти
Док слепи мишеви парају ноћ и гласови задрти
Буде долину уклештену… Уз белу источну страну
Ја сејем наде у прошлу бразду муком разорану

Истином жалим на тротоару мозга прегажене птице
Не греју ме скончале у лету ватре поскочице
Залутале у коло слободе… Очи су давно заспале
На ремену снова… У поткровљу чуче туге окапале

Прошли сабрани дани баштине јаву и дуге истине
Дрежди окаснело време на перону… Само првине
Чекају миленијум острашћени да пристигне нови
Опречне су приче о расколу… Нужде жуљају окови

Истрошене речи беспослене бацили су испосници
Једноумно крваве трагове заноса скривају у тмици
Под шкрипом точкова несвесне да освећење нађу
Град пропасти у немиру тоне… Морен истом глађу

Пој несрећних птица мучи… Без одјека у залеђу
Староставно писмо по ободу исписано глеђу
Ватриште набоја немо засејано сузу бола роси
Како да преживиш ако си збуњен и незнаш ко си…

На данашњи дан © 22.10.,2019. Славими® Зеленкапић
књига: БОЗМАНСКИ ПЛАТО     ВРЕМЕПЛОВ /2019/ 
zelenakap.blolgspot.com

Нема коментара:

Постави коментар