субота, 6. јун 2020.

ГОСПОДЕ ОПРОСТИ И СПАСИ !

Опрости Бoжe... Спаси Духoм
Meни слeпoм... Мeни глухoм
Занешеним овим светом неразума...
Дај ми вере... Дај ми здравог ума

Тражим мира и спокоја
Ти си љубав вечна моја
У твом светом крилу
Нашао сам заклон... Силу...

За кораке нове и прегнућа нова
Ти ме волиш... Ти ме чуваш као Јова
У сред борби мојих мука
Најдража је твоја света рука

И загрљај с обиљем милости
Моје грехе Бог да прости
Нек прогута бездан мора неми
У дубине све их Господ спреми 

Потонуше олупине греха неповратно
Наступило ново доба златно
Он је међ гребене морских стена
И спасење од Господа наста нова мена

Сад ми Божја круна чело краси
Нека пене у дубини ти таласи
Ватру греха у дубине морске гаси
Господ прости... Господ смрти спаси...

На овај дан © 06.06.2012. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2012-2020/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар