уторак, 9. март 2021.

ПУСТИТЕ ДАНАС ДА СЕ ПОТПИШЕ

Песми не треба штап ни верни пас водич
Нећу заставу предаје ни ратни поклич
Вапај један изусти грло... И ништа више
Јуче и сутра пустите данас да се потпише

Нокти нека уклешу последњи трајања траг 
На стени истине... Животе, шалу је однео враг
Избрисани су дани и назор смрвљено време
Народ смрти, чека данас побуну... Мирно племе

Песника вођу... За ослобођење Домовине лира 
Толико месија лажних... Нигде Христа пастира
Истине.... Песничка република химну чека 
Читаву нову еру... У Пилатовом лавору нека

Сад перу руке моји џелати... Дани скупљене руље
Прескочили су плот живота... Немирне овце... Гуље
У поару... Направљена је голема штета мојој њиви
Полудели дани... Лудост вас песмом у заносу криви 

Залуд правдам себе... Цели точак у глиб је пао
Нерођене песме од јуче за сутра данас ми је жао
Самога себе на раскршћима нисам никад жалио
Данас сам истрошени животе успомене спалио

Трезор историје смрти да их не баштини 
Ни часа оклевања није било... Туго све порини 
У пену таласа што се реком нечујно растачу
Камене сузе осаме исчиљеле очи да не плачу

У јесен живота са касним пљусковима киша
Ни пребијене паре тврдице вашег ситниша
Просјак не очекује... Један властити стих
Доста ми је за безгласни епитаф... Уместо свих

Ваших вајкања... Зависти... И презривих рима
Драже ми је покошено и остављено у откосима
Од навиљака оних што их зденуше нечисте руке
Слаби бејасте косци и тупе вам косе... Просто туке

Невичне за моје тврде ливаде и суве траве
Превише збиље има у мени и око мене јаве
За отрежњење будући век зван је да их пласти
Живот је преотео право смрти и њене превласти

© 09.03.2012. ©лавими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2012-2021/ zelenekap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар