уторак, 13. април 2021.

НЕКА ЉУБАВ ЖИВИ

Јединој Диви
Вољеној, с љубављу

Рашнирао бих круг самоће твојом јавом
Она се мути са мојом муком и исчезава
Из видног поља у трагу просуте сузе
Поиграо сам се прераном надом и главом
Стрељаном стрелама жеља док ноћ спава
У крилу нове зоре дах лептира Ти ми узе

Опет си одлетела у твоја поља смрти сама
Ја у папрати тражим твоје зарасле трагове
И пртим грчеве чежње преко обала живота
Предаја пепелишту ил гарави траг на веригама
То само песме моје разумети знају што слове
Књигама наших времеплова љубав и лепота

У свитке успомена све је преточено одавно
Врхови наде маглом брегова разбрежени
Птице снују свој одлазак задњи у непознато
Склопљени капци застори очију неславно
Узалуд скривају тугу моју љубљеној жени
Што сваку јоту моје читанке чита и буди јато

Слетелих мисли у гнездо распете душе и чежње
Пре коначишта окамењеног вида у плетенице
Моје Миле сплетени круг око високог чела
Како да расплетем кике и рашнирам тежње
Скопчане речи запеле у грлу и пустим птице
Да се раскриле у лету лакокриле као у анђела

Кад шуме бела крила слободе горњим сводом
У долету небеском престолу носећи љубави глас
Постхумне риме мојој најадражој јединој Диви
Нека Бог раскопча кругове ове а ја ћу новим годом
Трајати у истом дрвету вере за Њу и мене… За нас
Рашниран је задњи круг самоће… Нека љубав живи…

На данашњи дан © 12.04.2013. Славими® Ј. Зеленкапић
ВРЕМЕПЛОВ /2013-2021/ zelenakap.blogspot.com

Нема коментара:

Постави коментар